אירועים בגדול

אירוע חברה בעונת החורף – 6 טיפים לאירוע חם ומהנה

עונת החורף כבר כאן והשנה היא אף אולי חורפית יותר מתמיד עם לא מעט ימים גשומים וקרים וסערת "כרמל" אחת (בינתיים…) ,
כאשר בו במקביל רבים עדיין מחפשים להפיק ולארגן אירועי חברה ואירועים עסקיים אחרים, בעיקר בשל העלויות הנוחות יחסית לעומת עונת הקיץ, עונת האירועים היקרה יותר.
אז כיצד ניתן להרים אירוע חברה גם בימי חורף קרים? הנה כמה טיפים חשובים בנושא.

  1. זה בדיוק הזמן לאירוע חם: ראשית, אל תתנו לרוחות הנושבות לקרר את התוכניות כי באמצעות דמיון ותעוזה אפשר להפיק אירועי חורף ברמה הגבוהה ביותר. אירוע חברה בחורף לא חייב להיות "מבאס" רק בגלל שיורד גשם בחוץ אלא בדיוק להפך – זה הזמן להוציא את העובדים ערב אחד מבין הכרבוליות בספה לזמן בילוי. בין אם מדובר על חברה קטנה או גדולה, צריך להיות פשוט בעלי תעוזה והשראה על מנת להפיק אירוע יוצא דופן עם אווירה חמה ומהנה שתחמם ותרומם את מצב הרוח של העובדים המוזמנים. 
  • העדיפו כמובן לוקיישן סגור: עונת החורף בישראל לרוב לא גשומה וסוערת במיוחד, אבל ההמלצה החמה היא כמובן לבחור בתבונה מקום לאירוע חברה בלוקיישן סגור על פני שטח פתוח כזה או אחר (אפילו כזה שמרובה בפטריות חימום ושאר אמצעים מחממים), כך בתרחיש בו ירד גשם כולם יישארו יבשים ושמחים. חשוב לזכור כי בשעות הערב בחורף לרוב קר מאוד ולכן חשוב ביותר לדאוג לכולם ולאפשר להם ליהנות מהאירוע בצורה אידיאלית.  על מנת לוודא כי מדובר בלוקיישם המתאים (אולם, מסעדה, בר וכו') חשוב גם לא לוותר על ביקור מקדים פיזית במקום ולא רק להתרשם באמצעות תמונות באינטרנט כי לעיתים אין תחליף לתחושות ולריחות מקרוב כאשר מבקרים במקום ומרגישים אם זה המקום המתאים והנכון לאירוע שלכם.
    אירוע חברה בעונת החורף - 6 טיפים לאירוע חם ומהנה
  1. אל תלכו לבד לביקור התרשמות מהמקום: המלצה חשובה נוספת היא להגיע ללוקיישנים המועמדים עם לפחות דמות אחת נוספת מהארגון שאתם סומכים על חוות הדעת שלו, כך תהיה לכם האפשרות לקבל בזמן אמת עוד פידבק ראוי על הויז'ן של האירוע וההתאמה של המקום. נוסף על כך, כאשר תגיעו עם מלווים נוספים תהיה לכם האפשרות לבחון דברים חשובים שאולי תשכחו כמו למשל האם יש חימום באיכות גבוהה במקום, נגישות מלאה לכל המוזמנים וכו'.
  2. אוכל טוב יעשה לכולם חם על הלב: ידוע כי במחוזותינו ישנה חשיבות גדולה לכל עניין ההסעדה והאוכל במסגרת אירועי חברה. בעונת החורף הקרה ניתן למצוא שפע של מאכלים חמים אשר יגרמו הנאה רבה, כך למשל אם מדובר על חובבי בשר, הרי תפריט הכולל אסאדו נחשב לבחירה מושלמת,  מדובר על ארוחת בשרים עשירה ומגוונת ואין כמו לאכול נתח בשר בעונת החורף. חשוב לקחת בחשבון גם קהל צמחוני ולא להתפשר על שום פרט בתפריט, כולל גם אפשרות של מרק חם וכמובן עמדות שתייה חמה (קפה/תה וכו') זמינות בכל שלב לאורך הערב. 
  3. חניה מסודרת וקרובה: חשוב במיוחד בעונת החורף וכדאי לוודא שיש חנייה מסודרת וזמינה בלוקיישן המיועד, כך שכל המוזמנים יוכלו להגיע לאירוע בנינוחות ובזמן ולא יצטרכו למצוא את עצמם מחפשים חנייה באזור לאורך זמן רב ובקור כמובן. חיפוש ממושך אחר חנייה עשוי לגרום לאחדים להגיע מותשים ועצבניים ואף באיחור, מה שאתם ממש לא רוצים שיקרה.
  4. מטריות ממותגות כמתנה מושלמת: מה יש להוסיף? חלוקת מטריות איכותיות, חדשות וממותגות עם לוגו המותג של החברה, תמיד יעשו את העבודה כמתנה אידיאלית בחורף.

>> מחפשים אמצעים נוספים למיתוג האירוע שלכם? קראו כאן בנושא

קראו עוד מאמרים באותו נושא!
חנות תכשיטים
איך לבחור חנות תכשיטים באינטרנט

האם אתה בשוק עבור כמה תכשיטים מעולה אבל לא יודע איפה להתחיל? אל דאגה, אנחנו דואגים לך. מציאת חנות התכשיטים המקוונת המושלמת יכולה להיות משימה

אירוע חברה
האם זהו המקום המושלם לאירוע חברה?

האירוע חברה עשיר בטעמים ואטרקציות המתרחש בנווה מדבר יפואי ומלווה במוסיקה, תפריט עשיר וארגון מוקפד. המתחם ממוקם מבנה מרהיב וחללים מעוצבים בהתאם לצרכים שלכם. מציאת

מגנטים לאירוע
החשיבות של הבאת מגנטים לאירוע

במאמר הבא תוכלו לקבל טיפים בבחירת מגנטים לאירוע מברית ועד חתונה מזכרת מעולה לאורחים , על מנת שאירוע החתונה שלכם ירגיש מיוחד, הקפידו להביא באמצעות

כל המידע על השכרת מקרן לאירועים
כל המידע על השכרת מקרן לאירועים

מקרנים משמשים למצגות והדרכה. יש אנשים שיקנו מקרן, בעוד שאחרים ישכרו אחד. ניתן לשכור מקרנים לפי שעות או יום. לחברות ההשכרה יש בדרך כלל כל

ניווט מהיר